ニュースでは激しい様子が放送されていると思いますが、今のところわたしたちのアパート周辺は安全です。大使館の情報に従って生活しているので、混乱に巻き込まれる事はありません。
安全対策として、学校や幼稚園が休みになったり、スーパーが早く閉まったりして多少の不便はありますが、家族全員元気にしています。
心配してくれてありがとう。まめにブログはアップするようにします。
Severe news is informed on TV, but the area around our apartment is safe. We follow what Japanese embassy says, so we wouldnt be in trouble. Though, suparmarkets and schools are closed just in case. Thank you for asking us if we are fine. All of us are living here in bangkok safely.
0 件のコメント:
コメントを投稿